Zaterdag 23 december

23 december 2017 - Middenmeer, Nederland

Vandaag de laatste spullen in de camper en om een ur of 11 werden we gebeld door Job of hij en Liam zaterdag en zondag bij ons mochten logeren even was er een teleurstelling omdat we zeiden dat we weg gingen met de camper maar al snel was er vreugde omdat oma zei dan moetern jullie maar mee dus opa de alkoof maar weer ingeruimd en hun bed klaar gemaakt zodat ze konden slapen. Om 14.45 uur opweg naar de Waterhoorn want Zoe moet afzwemmen we waren er weer allemaal en natuurlijk haalde ze haar B diploma toppie Zoe.

Om 17.00 uur reden we richting Middenmeer waar we zaterdag en zondag gaan verblijven en na een klein half uurtje waren we op plaats van bestemming snel alles klaar gezet en op naar Jan Patat de plaatstelijke snackbar waar we een heerlijk diner kregen.

Bij terugkomst natuurlijk nog een klein uurtje radio Bontekoe met DJ Alibi was ook nog even gezellig en daarna nog even tv kijken en toen in bed waar ze nog even met hun nintendo switch mochten spelen en opa naar het darten mocht kijken om 20.45 de nintendo uit en slapen maar dat werd niets want de tv stond aan dus ook de tv uit en toen vielen de heren toch in slaap en wij ook was toch wel een drukke dag geweest.

1. Elly:
    Goed bezig opa
  2. Elly:
    jij ook oma xxx
  3. Riet Swinkels:
    24 december 2017
    Geweldig als je je kleinkinderen zoveel plezier doet toppie