Donderdag 28 december

28 december 2017 - Overdinkel, Nederland

Vanmorgen vroeg wakker want we gaan naar Zwolle naar Tioga tours voor een presentatie van een West Canada reis daar worden een enkele dingen uitgelegd dn tips gegeven en daarna krijgen we een dia/ film presentatie te zien en omdat we met de camper gaan wil ik er rond 8.30 uur zijn om de camper te parkeren.

In Zwolle aangekomen hadden we een mooi plekje voor de camper en nu maar wachten op de Wendelgelsten rond 10.00 uur was Frans er Joke wad nog thuis want die is nog steeds goed ziek. De presentatie was leuk en we staken er nog wat van op ook dus leerzaam geweest.

Nadat we afscheid hadden genomen van Frans gingen we naar Overdinkel naar de Camperplaats Skop’nboer waar we tot 2 januari 2018 blijven, toen we daar aankwamen stonden er pittig campers maar ze hadden een plaatsje vlakbij de toiletten voor ons gereserveerd om half 3 nog koffie gedronken met wat andere Camperstalling en met Jan de eigenaar de rest van de dag lekker relaxt doorgebracht om een uur of zes naar de snackbar voor wat kroketjes en verder tv ( darten) gekeken en Elly gelezen

1. Tania Mereboer:
    2 januari 2018
    Zo Jan en El ,weer jullie verslag gelezen beetje laat want het is al twee dagen in het nieuwe jaar .Snap er niets van maar heb het beredruk met al die vrienden uit Nederland om ons heen .
    Groetjes uit een warm Peñiscola