2e kerstdag

26 december 2017 - Dalfsen, Nederland

Vanmorgen rond 8.00 uur wakker nog even lekker blijven liggen en toen ging Elly naar Daan en Nor waar ik om 9.30 uur naar toe ging en we gezamenlijk van het kerstontbijt genoten er was ondertussen een flauw zonnetje gaan schijnen en we besloten om naar Dalfsen te rijden waar we gaan staan op Camperplaats Starnbosch plaatsen voor de camping, we kwamen zonder oponthoud daar aan ik heb voor 2 dagen betaald en het stroom aangesloten om dan eerst maar een stukje te gaan wandelen we eindigde in het naastgelegen restaurant waar we een lekkere warme choco met slagroom nuttigde en gelijk maar gevraagd of er nog een plekje vrij was voor vanavond en gelukkige as dat zo om 17.30 uur werden we verwacht er was een buffet met allerlei salades diverse vlees soorten en een Indisch buffet en als dessert een ijs buffet.                      Eerst maar lekker relaxen met een filmpje in de camper en om 17.30 uur naar het restaurant waar om we heerlijk hebben genoten van het eten het was eenvoudig maar erg goed.

Later in de camper nog wat tv gekeken en op tijd naar bed want we waren allebei vrij moe.