1e kerstdag

25 december 2017 - Aalsmeer, Nederland

Vananochtend echt kerst ontbijt met tosti en kerstbrood daarna alles opgeruimd en Rond 10.30 uur richting Hoorn om wat spullen op te halen.

Daarna op naar Michelle en Dave om Lizzy en Zoë op te halen en Job en Liam af te leveren want de meiden gingen samen met Silvie met opa mee in de camper dus toen op naar Marije en Ivo om Silvie op te halen en oma achter te laten en hup naar Aalsmeer het was een vrolijke boel ze zongen uit volle borst mee met dikkerdje dag.

Wat peter in de middag met de kinderen naar het Amstel park en daarna weer terug naar Aalsmeer waar we nog getrakteerd werden op een kadootje en toen met het voorgerecht beginnen we hadden de garnalen die Elly had gepeld met gerookte zalm mmmm en Daan en Nor had het hoofdgerecht gemaakt Mies en Dave de salades en Marije en Ivo het dessert en alles smaakte heerlijk om 20.30 uur nog een half uurtje sjoelen voor de kinderen en toen iedereen vertrokken was gingen wij ook naar de camper een beetje koud want ik had de verwarming niet aangezet maar snel onder het dekbed en lekker slapen