Dag 2 in Castellane

11 augustus 2017 - Castellane, Frankrijk

Het heeft vannacht flink gewaaid en Elly had slecht geslapen ik niet was dus optijd wakker en heb Elly lekker laten liggen eerst maar kijken of mijn fietssleutel ergens buiten ligt want toen ik gisteren bezig was met de fietsen kon ik mijn sleutel niet meer vinden dus dan nu maar en wat denk je ik stap de camper uit en ja hoor daar ligt hij voor het trapje gelukkig maar, nu eerst maar het was en tanden ritueel en dan met Takkie lopen om daarna naar de supermarkt te gaan om brood te halen.

Om 9.15 uur was ik terug en riep Elly en toen zij klaar was konden we ontbijten dat deden we binnen want de wind was nog steeds hard en kwam uit het noorden dus was fris, Elly wilde ook nog naar de supermarkt dus hup op de fiets en rijden maar Takkie was het er niet mee eens want die mocht niet mee.

Weet terug bij de camper was de wind wat minder geworden en konden we lekker buiten zitten rond 14.00 uur besloten we naar het citroen museum te gaan het was dichtbij we waren er met 5 minuten betaalde de entree en mochten pns vergapen aan de vele snoeks lelijke eendjes enz er stonden exemplaren bij die nog nagel nieuw waren en er stond maar 1 gerestaureerde bij een cabrio alle anderen waren orgineel er was er zelfs 1 met maar 76 km op de teller.

Na al dat moois in het museum weer terug naar de camper waar we de rest van de dag hebben doorgebracht dus lekker lui niets doen oh ja toch wel er moest nog gepint worden dus op de fiets naar Castellane pinnen en weer terug en toen nog geprobeerd om een filmpje bij het verslag van gisteren te zetten maar dat lukte niet et internet is daar te traag voor dus dat moet wachten op sneller internet of tot we thuis zijn.

Nu zit Elly naar Britisch best Bake off te kijken en eb ik weer even tijd voor mijn reisboek.

Morgen op naar de Cote D 'Azure en heerlijk 4 dagen op het strand groetjes voor iedereen en tot de volgende keer.