alweer dag 3

21 juli 2019 - Sevelen, Duitsland

Vanochtend om 8.15 uur op dus dat begint er op te lijken even wassen tandjes poetsen en een kopje koffie en op de fiets naar de bakker om verse broodjes te halen na de hevige buien van gisteren konden we weer lekker buiten zitten om te ontbijten.

Na de afwas en andere noodzakelijke dingen haalde we de fiets voor Anneke op en even later gingen we op pad maar het viel niet mee de e-bike was toch wat anders als dat ze zelf had dus maar omgeruild met de mijne en ik moet zeggen ze heeft wel gelijk maar het ging in Gelderen lekker van een ijsje genoten en nog wat rond gefietst toen over wat binnenweggetjes wat niet meeviel en ja hoor de huurfiets viel uit ik de pest er in maar heb hem toen helemaal uit gezet en weer aan en ja hoor hij deed het weer onderweg nog een paar keer gehad maar we kwamen toch nog met stroom in de fiets van Elly en de huurfiets op de camperplaats het was ondertussen al tegen 14.30 uur dus even de oogjes toe en lekker rusten om 16.30 begonnen de buikjes te knorren want we hadden de lunch overgeslagen als jullie de foto's bekijken begrijp je wel waarom maar nu op naar het restaurant van de naastgelegen tennisvereniging om daar te eten de kaart was eenvoudig maar het smaakte goed.

Vanavond geen afwas dat was dan wel weer lekker dus weer lekker lui achterover en ja hoor de oogjes vielen weer toe de meiden deden nog een spelletje kaarten en ik ging nog even met Takkie een rondje om en toen was het tijd om naar kunst en kits te kijken altijd leuk daar na het echte leven in de zoo en nu toch nog tijd gevonden om mijn blog te schrijven.

Zo lekker slapen want we krijgen morgen onverwachts visite wie dat zijn schrijf ik morgen wel goede nacht allemaal en slaap lekker

1. Alie:
    21 juli 2019
    Het ziet er allemaal lekker uit ,doen jullie goed.Er komt nog meer zon aan dus lekker zitten .Gr Alie
  2. Sylvia:
    21 juli 2019
    Evengoed een leuke dag geworden 😊ik wens jullie morgen weer een fijne dag met visite. Geniet er lekker van 😀
  3. Carola:
    22 juli 2019
    Kannie wachten wie er komen 😁😁🥳
  4. Elly:
    Gezellig hoor met ons 4 tjes want takkie is er natuurlijk ook
  5. A3:
    22 juli 2019
    Zo ziet er inderdaad goed uit mmmmmm. Geniet, lekker weer komt. Goed gezelschap wat wil je nog meer. Xxx
  6. Hennie Vleugel:
    22 juli 2019
    Ziet er allemaal toppie uit. Fijne dag nog
  7. Loes Ursem:
    22 juli 2019
    Gezellig daar. Lekker genieten allemaal.
  8. Jansens:
    22 juli 2019
    zo zo jantje een cliffhanger 🧐
  9. Ge:
    22 juli 2019
    😆 ja he Rita, hij houdt de spanning dr lekker in. Ben benieuwd. Lekkere lunch hoor, doen jullie goed 👍🏻🍨