Dag 2 in Lollum

13 augustus 2019 - Lollum, Nederland

Vannacht erg slecht geslapen uit mijn slaap gehouden door die vreselijke muggen met hun gezoem en prikken maar ja zoals er gezegd word je moet het positief bekijken is er toch nog iets dat jou lekker vind 😂😂.

Na het opstaan eerst maar een rondje met Takkie broodje wasbeurt en dan op de fiets we besluiten naar Franeker te gaan kunnen we gelijk wat weggooi washandjes halen en met lunch tijd in een van de mooiste bakkerijen die ik ooit gezien heb een broodje en koffie nuttigen we zaten op het terras en waren bijna klaar toen het begon te spetteren en de donkere lucht in de verte voorspelde niet veel goeds dus de regenbakken maar aan en weer richting de camper en wat denk je er is geen druppel meer gevallen.

Terug bij de camper hebben we nog zelfs buiten gezeten in de zon tot er weer een hoosbui los barste en ik nog snel de acculader van Elly haar fiets die buiten aangesloten stond er af moest halen later hebben we ook nog nog onweer en hagelstenen gehad en de temperatuur buiten was maar 13 Gr brrr maar later was het zonnetje er weer.

S’avonds een paar spelletjes kaart gespeeld en naar een film van Steven Segal gekeken en nu nog even in bed mijn blog maken want ja dat mag ik toch niet vergeten , hopelijk morgen wat beter weer want we willen nog een stuk fietsen we blijven hier nog een dagje .

voor iedereen een goede nacht en tot morgen

1. Elly:
    14 augustus 2019
    Was een lekker dagje heerlijk op de fiets we gasn voor nog zo een dag je 👍👍👍
  2. Elly wilmans:
    14 augustus 2019
    Ja het weer is niet zo goed maar geniet er nog maar van voor je het weet zijn jullie weer thuis groetjes 🌅🌞
  3. Tania Mereboer:
    14 augustus 2019
    Lekker even fietsen en aan de koffie, fijn zo in de vakantie.
    Nog maar zo'n paar dagen gunnen we jullie echt.
    👍👍🤞🤞🤞