dag 2 op naar Hexenland in Sevelen

20 juli 2019 - Sevelen, Duitsland

Vannacht slecht geslapen veel wakker en ik niet alleen en je raad het al tegen de ochtend zak je weg maar om 7 uur eruit ontbijten en pleite zo gezegd om 9 uur reden we naar Sevelen onderweg nog gestopt om wat boodschappen te doen en weer verder rond 11.30 uur reden we de camperplaats op er was niemand van het beheer aanwezig dus maar een lege plaats opgezocht en wat een geluk hier was wel satelliet ontvangst niet dat het belangrijk was maar toch het is wel lekker.

De stoelen en tafel buitengezet en heerlijk geluncht in het zonnetje en verder genieten van de dag nog een rondje gelopen het is een groot gebied met een tennisvereniging mooi zwembad en voetbalclub verder niet veel gedaan El en Anneke zijn nog gaan fietsen en ik had mijn gewoonlijke vakantie dip dus lekker even geslapen.

Anneke heeft eten gemaakt macaroni daarna afgewassen en nog een spelletje keezen met de hond wandelen en nu lekker even zitten en aan mijn blog werken en straks maar weer proberen te slapen.