weer een stukje verder naar Campbell River

13 augustus 2018 - Campbell River, Canada

Na het ontbijt de koffers ingeladen en uitgecheckt en op naar Campbell RIVEReen ritje van 234 km over een een mooi aangelegde high way die nog niet zo oud is, we besluiten om een kleine omweg te maken naar Telegraph Cove waar we in eerste instantie ook zouden verblijven maar er was toen al geen kamer meer te boeken in december voor nu Telegraph Cove is een leuk plaatsje met een jachthaven en wat eettentjes we hebben daar aan de haven nog een kopje koffie gedronken en zijn toen weer verder gereden naar  Campbell River ik was in de veronderstelling dat dit ook zo'n pittoresk plaatsje was maar niets van dit het is een flinke stad en ons Hotel zit vlakbij downtown zoals ze dat hier zeggen we waren om 13.30 uur al in het hotel en werden allervriendelijkst ontvangen en konden ook gelijk in onze kamers en die waren weer mooi ruim en keurig van opzet.

Nadat we de spullen op de kamer hadden gezet gingen we het winkelcentrum in waar het hotel bij lag om een restaurant te zoeken voor de lunch maar dat was nog niet zo eenvoudig er waren weer erg veel Aziatische restaurants maar na enig zoeken vonden we toch nog wat en ze hadden voor Joke zelfs een bruine kaas tosti dus weer helemaal goed daarna nog wat rond gewandeld langs de haven en daar hebben we nog een tour geboekt voor morgen wat dat word zeg ik nog niet dat lezen jullie morgen wel weer.

Daarna nog even langs de Starbucks en de meiden gingen toen wat winkelen en Frans en ik gingen de auto halen want het was toch wel een beetje te veel voor Elly  geworden, weer terug bij het winkelcentrum de meiden weer opgepikt en terug naar het hotel en even tukken tot ongeveer 19.15  want dan gaan we in het hotel wat eten, nu weer terug op de kamer het is bijna 21.00 uur hier jullie liggen waarschijnlijk allemaal behalve Alie van Veen dan te slapen en ik heb net mijn reisblog geschreven en ga die nu weer posten.

Groeten Elly, Joke, Frans & Jan

1. Elly:
    14 augustus 2018
    Was weer een heerlijke dag maar de patat komt ons nou wel een beetje de oren uit dus even sterk denken asn een bal met bietjes mmmm
  2. Tania Mereboer:
    14 augustus 2018
    Elly heeft het verraaien wat jullie gaan doen😂😂🐠🐟🐬🦈🐙.
    Nog even denken aan gehakt aardappels en bietjes en heerlijk genieten.
    Wij genieten hier ook weer van jullie mooi geschreven reisdag.en voor vandaag heel veel plezier.
    We kijken al uit naar morgenochtend met foto en Moby dik 🤣🤣🤣🤣🤣
  3. Elly wilmans:
    14 augustus 2018
    Het is weer een mooi verhaal Jan en de foto's zijn prachtig allemaal de groeten van mij geniet ervan. Tot Hoorns ♥️👍