Boskoop dag 2

9 november 2019 - Hoorn, Nederland

Vandaag een luie dag het weer nodigde niet uit om vroeg uit bed te gaan dus wel Takkie even laten plassen en toen er weer in tot een uur of 10 toen gingen we er maar uit broodje en wassen enz. Rond 12 uur klaarde het op maar er stond nog wel veel wind toch maar even op de fiets naar Boskoop en een rondje over de markt en wat lekkers op brood bij de slager en natuurlijk brood bij de bakker daarna weer terug naar de camper waar Elly de tafel dekte voor een late lunch en de grillworst warm maakte in de oven en ik ruimde de fietsen maar op en de stoelen en tafel zodat ik morgen alleen nog de elektrakabel op moet ruimen na de lunch lekker tv kijken en Elly ging even liggen. Om 17.00 uur was het weer tijd voor Hoornradio met DJ Alibi met haar verzoekplaten programma tot 19.00 uur wel om 18.00 uur de TV aan zonder geluid voor het darten en tussendoor nog wat eten. Na het eten nog een cappuccino en nu op de bank darten kijken en Elly ligt op bed te lezen.