1e & 2e pinksterdag

5 juni 2017 - Zeewolde, Nederland

Zondag 4-juni

Vanmorgen lekker lui en na het ontbijt rond 10.30 uur stappen Elly en ik op de fiets want Nora en Gerrit blijven bij de camper vandaag, we rijden richting Nijkerk en na de brug gaan we rechtsaf richting Putten over de dijk langs het Veluwemeer.

We besloten om door te fietsen naar Harderwijk en langs de andere kant terug te gaan, onderweg kwamen we een pont tegen die naar Zeewolde ging maar hij was net aan het vertrekken en het zou nog 40 minuten duren eer hij weer zou gaan dus toch maar door naar Harderwijk en precies op tijd kwamen we daar aan want we zaten nog niet onder de luifel van het terras of het begon te hozen dus heerlijk genoten van een koffie en Elly nam een wafel met warme kersen en ik na 12 uur een kopje tomatensoep na ongeveer 45 minuten betaalde we en pakte ik de acuu van Elly die we mochten opladen en gingen weer verder het zonnetje scheen weer maar de wind was wel fris.

Rond 14.00 uur waren we weer bij de camper en hadden ongeveer 45 km gefietst we genoten gesamelijk nog van een late lunch en de rest van de middag lekker in het warme zonnetje afgewisseld met een schaduwplekje.

Rond 19.00 uur lekker genoten van een warme hap en nog even gezten en daarna lekker slapen het was toch wel een vermoeiende dag.

2e pinksterdag maandag 5 juni.

Het was laat voor ons doen wel 8.30 uur eerst lekker met een kopje en wat lezen buiten en nadat Nora en Gerrit er klaar voor waren brood gebakken en een ontbijtje gehad en daarna op de fiets naar Nijkerk om wat boodschappen te doen maar eerst een bakkie op een terras.

Nadat we weer terug waren scheen het zonnetje lekker dus heerlijk lui zitten en wat lezen.Later belde Danielle nog dat Job niet morgen maar woensdag komt was wel even een tegenvaller maar ja hij was moe van het weekend dat ze hebben gehad dus moest ik de plannen wat aanpassen want ik zou dinsdag met Daan terug gaan en die zou mij dan op de trein zetten en nu ga ik met Gerrit en Nora terug maar dat betekende wel dat ik de klusjes voor morgen nu moest gaan doen en daar ben ik nu mee klaar op een paar kleine dingen na die morgen kunnen.

Nu lekker even aan mijn blog en tv kijken.

1. Tania Mereboer:
    5 juni 2017
    Klinkt allemaal weer goed fijne dag verders gtnr
  2. Alie:
    6 juni 2017
    Het was weer leuk om te lezen jullie zijn lekker goed bezig ......