Vandaag naar Friesland

31 augustus 2017 - Blesdijke, Nederland

Vanmorgen gaan we oprijd op pad want we hebben een drukke dag eerst gaan we naar Obelink in Winterswijk want de satellietschotel doet het niet die moet ge-update worden dus hup naar Winterswijk rond 10 uur komen we aan en gaan direct naar de afdeling schotels en gelijk werd de usb-stick gepakt maar Ojee het ging niet of ik de camper achter het pand wil rijden dan gaan ze kijken of er met een nieuwe ontvanger wel ontvangst is en na veel gedoe deed hij het eerst wel toen weer niet en werd er zelfs een nieuwe schotel gepakt maar ook die deed het niet, toen werd er een nieuwe kabel gepakt en ja hoor nu werkte hij wel er zat een koppeling los maar ik hield de nieuwe decoder want die was echt stuk en ik kreeg mijn eigen schotel weer terug, hulde voor Obelink want ik had geen eens een rekening bij me en kreeg toch de nieuwe decoder mee wel kon ik een afschrijving van mijn creditkaart laten zien dat er op 24-12-2015 voor een flink bedrag wat gekocht was en dat vond hij genoeg.

Nu op weg naar starwash in Oldenzaal om de camper te laten wassen om 13.30 uur waren wij ter plaatse en we hadden om 14.00 uur een afspraak we konden de camper alvast in de wasruimte zetten en rond 14.00 uur begon hij aan de klus en tegen  14.45 uur reden we weer met een schone camper weg en konden we richting Blesdijke onderweg bij een shell expresspomp nog even getankt wan € 1,126 is niet duur rond 16.30 uur rijden we de camperplek op snel de camper neergezet stroom er op en stoelen in het zonnetje en toen was er koffie !!!!

Later nog even gezellig met Anton de eigenaar gepraat en toen werd het tijd om de innerlijke mens te versterken ondertussen had ik natuurlijk ook alles van de schotel weer aangesloten en werkte de tv weer goed dus vanavond mooi voetbal kijken.

Na heten even de afwas en nog lekker even buiten gezeten maar toen het zonnetje weg was werd het snel killer, Elly ging douchen en ik een rondje met Takkie om daarna eerst maar het nieuws te kijken en nu terwijl ik met mijn reisboeken bezig ben zit ik ook voetbal te kijken hopelijk loopt het vanavond goed af voor oranje.

Voor iedereen een goede avond en tot schrijfs.