Laatste dag in Cuijk

30 augustus 2017 - Vianen, Nederland

Vanmorgen lekker laat  wakker het regende flink dus kalm aan, na het ontbijt gaan we aan de slag bed afhalen en alles naar de wasmachine ondanks dat het geregend had wad het toch nog flink warm het was een flinke klus maar om 13.15 waren we klaar alles schoon gemaakt en de schone spullen in zakken gedaan de kastjes uitgeruimd en gesopt als we zaterdag thuis komen kan alles eruit en kan hij direct naar de stalling.

Na de klussen even naar de stad en we beginnen met een lunch daarna even de markt op en wat winkelen en daarna weer naar de camper de laatste wad uit de droger halen en op ruimen en een spelletje trik trak en daarna lekker eten nadat El had gedoucht zouden we koffie drinken buiten maar dat werd anders de luifel moest snel worden ingedraaid en de eerste druppels vielen al toen ik de tafel en stoelen binnen ging zetten en het werd even echt noodweer onweer hagel zware regenbuien van 1 camper is de luifel stuk gewaaid die waren er niet.

Nu lekker in bed op de tablet tv kijken de vakantie is nu bijna echt over nog 2 dagen dan gaan we weer naar huis.

1. Tania Mereboer:
    30 augustus 2017
    Goede avond .
    Was het daggie wel vol afwisseling .
    het weer is bijna overal slecht dus een schrale troost .
    Slaap lekker straks onder de schone lakens ,ruikt zo heerlijk en dan zelf ook fris .toppie .trusten voor straks .bay bay