Laatste vakantiedag

1 september 2017 - Blesdijke, Nederland

Vandaag alweer de laatste dag van onze vakantie de 4 weken zijn voorbij gevlogen.

Vanmorgen lekker onder het dekbedden blijven liggen want voor het eerst was het vrij fris dus lekker knus dicht bij elkaar en om 9 uur stonden we op de nodige dagelijkse dingen doen en de fietsen van en uit de camper halen want het was prachtig weer dus we gaan lekker fietsen ik had een route uitgezocht van 40 km en hup op pad eerst de vesten niet aan maar algauw toch maar aandoen, we rijden door een mooi natuurgebied en volgde de knooppunten route maar na een km of 20 waren we het spoor bijster en besloten naar Wolvega te gaan en daar vandaan naar de Camperplaats maar eerst even naar de bakker en de slager en dan lekker lunchen en de rest van de middag van het zonnetje genieten.

Later die middag nog even koffie zitten drinken en daarna de fietsen er weer in en op de camper en  werd het tijd om te gaan eten. Om 19.00 uur luid de bel want er is weer een bezichtiging van het kasteel naast de CP wij gingen niet mee want waren vorig jaar mee geweest wel hebben we na afloop nog even gezellig met de ander gasten en de eigenaren koffie zitten drinken daarna tv gekeken en natuurlijk mijn reisboeken bijgewerkt.

Als we thuis zijn hebben we 3331 km gereden.

1. Tania Mereboer:
    2 september 2017
    Dat was toch wel weer ren mooi daggie goeie reis naat huis en een mooie yerugblik op de vakantiexxxxc