woensdag 11 juli

11 juli 2018 - Giethoorn, Nederland

Vandaag al weer de laatste volle dag dus we gaan er van genieten het zonnetje breekt langzaam door en we springen op de fiets voor een rit van ongeveer 42 km maar eerst naar het VVV kantoor om te kijken waar het start punt is en dan gaan we op weg en volgen de fietsroute borden we rijden een stuk door de weerribben waar we al zijn geweest maar komen daarna op voor ons een nieuwe route.

We reden vlakbij Sint Jansklooster toen het begon te spetteren en al gauw werd het echt even regen dus snel een restaurant op gezocht om wat te eten en te schuilen, na ongeveer 45 minuten hadden we ons buikje vol en was het weer droog dus verder door het mooie landschap ook kwamen we door een dorpje dat net als Giethoorn veel kleine bruggen had dus snel nog even wat foto's gemaakt en weer op weg onderweg nog even gestopt bij een surfstrandje en de meloen opgemaakt die we mee hadden en toen de laatste 5 km terug en bij de camper aangekomen hadden we 42,2 km gefietst dus nu lekker lui in het zonnetje tot het weer etenstijd is.

S'avonds nog even geklaverjast en gelukkig wonnen Anneke en ik allebei een spelletje zodat we alle 3 een keer hadden gewonnen, na het voetballen te hebben afgekeken gingen we naar bed.