dag 2 in Geertruidenberg

11 januari 2017 - Geertruidenberg, Nederland

Vanchtend lekker lui om 8.30 uur uit bed en eerst Dave feliciteren want die is jarig vandaag. daarna na het bad ritueel met Takkie naar het centrum en op zoek naar de bakker want we hadden wel weer zin in lekker bruin brood en een krentenbol, ik zocht een andere weg terug en dan zie je opeens de electriciteitscentrale de Amercentrale die het uitzicht vanuit het stadje domineerd ook kwam ik langs een ander en mooier bezienswaardigheid ford Gertrudis en via een losloop gebied voor honden kwam ik weer bij de jachthaven het was gestopt met regenen en na het ontbijt de fietsen eraf en hop evengenietwen van het waterige zonnetje na wat mooie gebouwen te hebben gefotografeerd reden we via de fietsbrug naar Raamsdonkveer waar ik even wilde kijken waar het restaurant is waar we donderdagavond gaan eten.

Natuurlijk ontkwam ik niet aan Zeeman die daar ook zat ( grrrr) en na nog wat winkels te hebben gezien even naar de slager om wat vleeswaren te halen gingen we nog even naar Blokker om te kijken en ja hoor we kochten een mooie kleine stogzuiger voor in de camper en voor als we thuis zijn kunnen we die boven gebruiken, het was nog een hele toer om de doos mee te krijgen want we hadden de rollator ook mee maar een paar goedkope panty's deden wonderen.

Bij terugkomst lekker genieten van een broodje en later nog een stuk met Takkie gelopen en daarna heeft Elly lekker op bed gelegen en TV gekeken want het was wel een flinke trip geweest voor haar.

S'avonds lekker gedoucht en heerlijk lui TV kijken en krachten op doen voor morgen want ??????? ja wat dat word vertel ik de volgende keer.  :) :)

1. Tania Mereboer:
    12 januari 2017
    Wat weer een mooi daggie en nu wChten we op het verhaal en de moraal van vandaag oeps uit eten en verders .!?mmmm....