Zaterdag 6 mei

6 mei 2017 - Het Zand, Nederland

Vanmorgen na het ontbijt de fietsen eruit en eraf gehaald en klaar voor de zijper molenroute wel een beetje lastig want heb het alleen op mijn telefoon staan dus vaak stoppen en kijken.

We zijn eerstejaars Callantsoog gefietst en toen richting Schagen vlakbij Schagenbrug voelde ik dat mijn fiets begon te zwabberen en hoor een lekke band snel wat opgefokt en bij een restaurant gestopt maar Ojee wat een pech geen lijm in het doosje met spullen maar gelukkig kreeg ik dat van een andere fietser eerst mijn band geplakt en toen koffie en een broodje om daarna mijn band weer in de buitenband te doen en toen konden we weer verder.

We besloten om maar terug te rijden naar 't Zand om daar eerst lijm te halen want je weet het nooit bij terugkomst op de Camperplaats was de molen lekker aan het draaien en waren er ook mensen om de molen te bekijken eerst kochten we een zak meel om zelf brood te bakken en daarna lekker voor de camper in het zonnetje.

Later die dag heb ik de molenroute op papier gezet en gaan we die zondag vervolgen om 17.00 uur was het weer tijd voor radio bontekoe en DJ Alibi en haar verzoekjes en natuurlijk draaide zij voor ons de aangevraagde plaat daar bij die molen nigbedankt Alie het waren weer 2 heerlijke uurtjes.

Na het eten lekker even douchen en heerlijk dom zitten en TV kijken

1. Tania Mereboer:
    7 mei 2017
    Mooi daggie ondanks de lekke band .
    Vandaag vervolg .
    Succes vandaag
    Ger en Tanja
  2. Alie:
    7 mei 2017
    Leuk verhaal weer,maar een lekke band is effe k.t.Fijn dat jullie zo genieten doet me goed om dat te lezen.En Jan het is buitenBand geen buitenLand,whahahah.Ik weet dat jullie daar graag naar toe zouden willen ,maar nog effe wachten .....Gr ,Alie