vrijdag 5 mei

5 mei 2017 - Het Zand, Nederland

Vandaag 5 mei gisteren op verjaardag bij Peter Kluft en later nog de camper in geladen en water gevuld vanmorgen het laatste erin en op naar de volgende jarige Frans Wendlgelst word namelijk 65 jaar vandaag en dat laten we toch niet zo maar voorbij gaan.

Na de koffie met gebak rijden we naar "t Zand om op de camperplaats bij molen de Hoop te gaan staan het is een mooie plek we staan hier nu nog alleen maar ik kan mij niet voorstellen dat dit zo blijft en dat blijkt ook zo terwijl ik mijn verhaal schrijf zijn er al 5 campers bijgekomen, net nog even met Takkie gelopen en Elly zit heerlijk te tekenen straks nog even lekker wat lezen morgen zijn we van plan om de Zijper molenroute te gaan fietsen maar dat hangt van het weer af.

Het is heerlijk om weer even weg te zijn en je hoofd leeg te maken.

Groetjes Elly & Jan

1. Alie:
    5 mei 2017
    Hoi ,Hier ben ik ook weer en reis weer mee.lekker voor jullie er weer even uit ,top.Morgen weer verzoekjes aan vragen als jullie wifi hebben.Geniet lekker van elkaar .Doei xxx
  2. Elly:
    5 mei 2017
    ik zit al te bedenken wat ik nu weer aan ga vragen Alie
  3. Tania Mereboer:
    5 mei 2017
    Gefeliciteerd met jullie vrienden .lekker genieten en morgen een heerlijke fietsdag gewenst