zondag 10 juni alweer laatste dag

11 juni 2018 - Hoorn, Nederland

Als ik dit schrijf zijn we alweer een dag thuis.

Vanochtend waren Silvie en Zoë weer het eerste wakker en gingen met oma rond 8 uur naar de supermarkt om broodjes te halen en rond 8.30 uur zaten we inclusief Lizzy aan het ontbijt daarna nog even relaxen en rond 10.30 gingen ze naar het appalonia theater naar Vlegel de egel en kon ik gaan opruimen, zo rond 11 uur kwamen Marije en Ivo die ook even bij de meiden gingen kijken.

Rond 11.30 uur had ik alles klaar en kwam iedereen terug en genoten we nog van een bakkie koffie. Om 12.10 uur reden we richting Hoorn om naar Fifi te gaan waar we vanmiddag een familie BBQ hadden samen met Nico en Beb Saskia en John en Xander van Serge Serge en Laura zaten in het vliegtuig op weg naar Nederland die waren er niet bij net zoals hun . dochter Angelina ook de jongens en schoondochter van Saskia en John waren er net zoals ons hele gezin.

Beppie had heerlijke vissalade gemaakt en Werner had duitse kartoffelsalade gemaakt en het smaakte weer allemaal best onder de bezielende leiding van BBQ kook Dave van der Velden.

Tegen 19.00 uur gingen we richting huis en wonder boven wonder aan de overkant was een plek vrij snel de koelkast ( te snel want hij heeft de hele nacht aangestaan met de deur open) leeg gehaald en de ipad en mackbook eruit morgen dan de rest maar

Om 20.30 lagen we op 1 oor en lagen in een diepe slaap.

Maandag 11 juni.

Vandaag na mijn werk de rest wat nog gedaan moest worden want Elly had met de hulp van Winifred al het bed afgehaald en de meeste was er uitgehaald nu zit ik om 19.45 moe maar voldaan want de camper is binnen helemaal schoon, lekker op de bank morgen nog de buitenkant dan kan hij woensdag naar de stalling toe.

1. Tanja en Ger:
    11 juni 2018