zaterdag 9 juni dag 2

9 juni 2018 - Tuitjenhorn, Nederland

Na een toch wel redelijk goede nacht want gisteren rond 22.30 uur waren ze in slaap gevallen werden we vanmorgen om 6.30 uur wakker Zoë en Silvie kwamen bij ons in bed en Lizzy sliep nog dit hielden we vol tot ongeveer 7.15 uur en Lizzy was er ondertussen ook bij gekomen en Elly nam ze toen mee naar de doucheruimte om te douchen.

Ik had toen nog een rustig half uurtje en om 8.30 uur zaten we aan het ontbijt, na het ontbijt ging Elly met de meiden naar de binnenspeeltuin en kon ik weer een beetje orde scheppen in de camper en om 10.30 uur gingen ze naar de knutselclub waar ik ook nog even ben gaan kijken.

Om 12 uur de knakworsten warm gemaakt en die op de witte bollen gedaan die Elly had gehaald in het winkeltje op de camping, daarna nog even relaxen en toen werd het tijd voor het zwembad waar we nog heerlijk hebben gesparteld in het water maar op een gegeven moment werd het te druk met jonge jongens die wat wild deden en toen zijn we er uit gegaan om naar de buiten speeltuin te gaan waar we nog een lekker tijdje hebben doorgebracht het was lekker zonnig.

We hadden besloten  daar wat te eten in plaats van om het mee te nemen daarna weer naar de camper want om 17.00 uur begon Vlegel de egel met zijn avonturen de meiden zaten helemaal vooraan maar dat was voor Silvie geen succes ze zat met haar handen voor haar oren want het geluid was erg hard en daar kan ze echt niet tegen dus heb ik haar bij Elly gezet wat verder van de boxen afzat en toen ging het beter.

Rond 17.45 weer terug bij de camper en radio bontekoe aangezet en gelijk kwam het plaatje mijn opa wat voor mij was aangevraagd door Lizzy Zoë en Silvie en toen ze dat hoorde keken ze wel wat raar hoe kan dat nu ze iemand zei wat over hun op de radio.

We hadden ook nieuwe buren gekregen en die kwamen ook uit Hoorn en achteraf kon ze ons wel want vroeger kwam ze wel bij ons in de snackbar ze was namelijk bevriend met Betty Rampersad die toen bij ons werkte. Jammer genoeg werd het toch wel wat te fris om buiten te zitten dus vroeg naar bed maar dat is niet echt een succes want terwijl ik dit schrijf zijn ze nog volop aan het ketenen het is 21.30 uur maar ja hopelijk vallen ze zo in slaap.

1. Tanja en Ger:
    9 juni 2018
    Gezellig maar wel vermoeiend denk ik.
    Een week vakantie erachteraan