zondag 14 mei moederdag

14 mei 2017 - Weesp, Nederland

Vanochtend natuurlijk koffie op bed voor Elly en ik ging met Takkie lopen bij terugkomst buiten de ontbijttafel gedekt en brood gebakken en lekker buiten ontbijten onze buren ook lekker buiten en we hebben nog even gezellig zitten praten zij vertrokken van daag naar Hasselt in Overijssel.

wij blijven bij de camper want straks komt Daan met Job en Liam en die blijven lunchen nadat we koffie hadden gedronken stapte we in de auto om bij de andere molen te gaan maar oh wat een pech ze waren gesloten dus dan maar weer terug naar de camper even een potje 31en en ja hoor Liam won het spelletje.

aan ging nog even voetballen met Job en dan lekker even lunchen en daarna gaan ze weer op weg naar Aalsmeer want ze gaan vanavond let oma Hetty en opa Joop sushi eten.

Om half 3 de laptop aan en lekker even naar het voetballen kijken en sorry Dave ik koos voor feijenoord en het was een goede keus en erg leuk voor Dirk Kuijt 3 doelpunten toppie.

Na het eten en afwassen nog lekker even op de fiets want na de regenbui van vanmiddag is het weer prachtig weer nu we rijden richting Ankeveen en gaan via de Ankeveense plassen terug en nu lekker zitten en tijd voor mijn reisboek

1. Alie:
    14 mei 2017
    Hoi ,Weer een leuk verhaal >Alleen vind ik dat ik veel moet fietsen........Kan dat effe anders? xxx
  2. Tania Mereboer:
    14 mei 2017
    Wat een mooie moederdag .
    Geniet maar met volle teugen .