maandag 15 mei

15 mei 2017 - Weesp, Nederland

We werden wakker met een mooie blauwe lucht en een stralend zonnetje daus snel er uit en wassen enz. met takkie lopen en dan ontbijten en rond 9.45 uur reden we weg om de 7 forten route te rijden dat was ongeveer 45 km.

Het was een mooie tocht we reden o.a. door weesp muiden muiderberg naarden en nog wat plaatsen.

we kwamen door mooie natuurgebieden en in Naarden hielden we een stop voor de lunch maar ojee we waren wat vroeg alle horeca ging pas om 12 uur open en het was nu 11.30 uur gelukkig mocht ik alvast de accu van Elly haar fiets opladen en even voor 12 uur werden we bediend en kregen we een lekkere cappuccino en een koffie en en bestelde we wat te eten.

rond 12.45 reden we weer verder we reden langs speelpark oud valkenveen niet wetende dat Silvie en Marije daar waren met een schoolreisje jammer anders hadden we er naar toe gegaan.

Het was een erg mooie tocht en na precies 44,5 km reden we de camperplaats weer op het was nu 14.30 uur, nu eerst nog lekker even relaxen en daarna heb ik de garage leeggehaald en schoongemaakt de onnodige dingen weggegooid daarna nog een paar potjes triktrak en werd het tijd om te eten.

Na het eten een koppie koffie en even douchen en takkie uitlaten en nu was het weer tijd voor mijn reisboek.