Vandaag naar Berdorf Luxemburg

23 augustus 2017 - Berdorf, Luxemburg

Vandaag gaan we weer een stukje richting Nederland het is een tochtje van 126 km en duurt ongeveer 2 uur we gaan naar de camping Martbusch die een aantal camperplaatsen voor de camping hebben en je mag van alle faciliteiten gebruik maken

De meter van de dieseltank stond op krap een kwart maar het was maar 85 km tot de Luxemburgse grens dus dat moet lukken en ja hoor daar reden we Luxemburg binnen en bij de eerste pomp gingen we tanken je hoeft hier niet te zoeken wie de goedkoopste is want het kost bij allemaal even weinig € 0,966 dus de tank gebukt met 66 liter en dat kostte even ruim € 56,00 ik had de laatste keer in Franrijk net zoveel getankt en dat was € 85,00 euro scheelde bijna € 27,00 op een volle tank.

Nog een 40 km en we zijn bij de camping, daar aangekomen hadden we een mooi plekje en hebben het ons daar lekker makkelijk gemaakt nu eerst naar de receptie om te betalen en te vragen voor de douches , dat was inbegrepen in de prijs alleen moest je € 10,00 borg betalen voor een pasje daarna naar de naast gelegen imbiss voor een kopje en een heerlijke ( ja Jan Piekart) goulashsoep en daarna alleen maar lekker luieren en later nog lekker douchen en wat eten en nu aan de koffie en weer lekker niksen.

Groetjes van Elly en mij en een poot van Takkie voor Winifred en Rik

1. Tania Mereboer:
    23 augustus 2017
    Goeden avond .
    Wat een heerlijk vakantie gevoel.
    Fijne avond .
    Wij hebben vandaag de camper voorzien van nieuwe hh.accuus en een nieuwe waterpomp.
    Xxxxx
  2. Ben Olijve:
    23 augustus 2017
    Camping Martbusch mooie herinneringen aan met de familie .
    Brigitte en ik waren nog niet getrouwd en stonden daar op de camping met een vierkant tentje wat zo lek was als een zeef.
    Een stel uit Belgie is toen vanuit de camping naar huis gereden (Neerpelt) om daar plastic te halen , waarom zover. nou dan kon Ludo ook wel Leuteke genoemd zijn smokkelwaar drank en sloffen schag en sigaretten weg brengen dat ging toen nog zo hahahah.
    Ook een mooi zwembad een koepel die kon draaien met de zon mee.
    En tennissen met schoonmoeder maar we sloegen de bal zo de spelonken in .
    Klein Zwitserland word het ook wel genoemd , je kan er heerlijk en mooie wandelingen maken.
    Ja Jan en Elly , mooie plek daar .

groetjes Ben