Vrijdag 6 juli

8 juli 2018 - Hoorn, Nederland

Vannacht heerlijk geslapen we werden pas om 7.30 uur wakker dat is wat anders dan  4.00 uur want zo laat werd ik de laatste tijd aldoor wakker om 8.15 stond ons ontbijt al klaar bij Fifi en Werner op de boot en het smaakte goed zeg maar heerlijk.

Rond 10 uur zijn we met de auto van Werner naar Drachten gereden waar we lekker even gingen shoppen nadat we een rondje hadden gedaan kwamen we bij de mediamarkt uit en daar kochten we een TV met ingebouwde DVD speler voor op de boot en ik stelde Fifi voor om een digitenne te bestellen want dan hadden ze ook TV aan boord en voor de kosten hoef je het niet te laten want omdat ik thuis alles van KPN heb kost het maar 5 euro in de maand dus na de late lunch op naar de KPN winkel maar jammer genoeg hadden ze hem niet in voorraad en moest de digitenne besteld worden wel kon ik hem in de jachthaven laten bezorgen dus dat maar gedaan dan kunnen ze maandag of dinsdag tv kijken na het avondeten nog wat spelletjes Keezen en dan weer lekker slapen.

Zaterdag 7 juli,

Na het was ritueel op naar onze eetzaal op de boot waar weer een keurig gedekte tafel stond rond 10.00 uur reden we weer naar Hoorn waar we zondag een herrinerings bijeenkomst hebben voor Frank Goezinnen die die dag jarig had geweest.

Maandag gaan we naar Giethoorn.

1. Tanja en Ger:
    8 juli 2018
    TV. Op de boot heerlijk tijdverdrijf.
    En jullie alsmaar uit eten gezellig hoor.
    Nog een mooie week