vrijdag 18 mei Wildlands Emmen

18 mei 2018 - Borger, Nederland

Vandaag gaan we naar Wildlands in Emmen na het ontbijt koppelen we de stroom en satellietschotel los en rijden naar Emmen en om 10.15 gaan we het park in, het is er erg mooi er zijn 3 thema parken en je hebt echt wel de hele dag nodig om alles te zien zelfs vandaag en het is echt rustig hebben we net voldoende tijd nadat we eerst in Nortica bij de ijsberen en pinguïns zijn geweest gaan we naar Serenga waar we eerst een stuk hebben doorgelopen en ook nog met een autotrein over de savanne om daarna naar Jungola te gaan waar we in de vlindertuin prachtige vlinders hebben gezien en daarna door de jungle waar de apen los door de bomen zwieren hier hebben we lekker van een late lunch genoten om daarna nog een boottocht door de jungle te maken om 16.15 uur stonden we weer bij de uitgang het was een mooie dag geweest.

De meiden gingen nog even boodschappen doen en ik ging snel naar de camper waar Takkie nog steeds in zat en ze had het knap gedaan dus snel naar buiten waar ze kon plassen om daarna Elly,Anneke en Marja tegemoet te lopen.

nu weer naar camperplaats de Nuuverstee om lekker van een bakkie koffie met een Drentse Bossche bol te genieten en het smaakte best. Na een paar spelletjes skipbo en mens erger je niet pesten gingen we op stok want het was toch een vermoeiende dag geweest.

MEER FOTO'S VOLGEN THUIS IS HET INTERNET SNELLER.

1. Tania Mereboer:
    19 mei 2018
    Prachtig park zo te zien maar vast vermoeiend .
    Leuke foto’s Jan ,van je harem .🤣🤣
  2. Kaatje:
    19 mei 2018
    Het is een geweldig park. Ik ben er twee jaar geleden geweest.
    Momenteel zit ik in Diever, hadden we wel ff kunnen buurten. Maar morgen ga ik weer naar huis. Tot gauw dikke knuf voor jullie. Kaatje
  3. Marja:
    20 mei 2018
    Was zo geweldig park en het was niet al te druk dus we konden overal goed bijkomen. 👋👋🦋👍