alweer de laatste dag

21 mei 2018 - Hoorn, Nederland

Vanmorgen waren we alle 4 vroeg op dus lekker douchen enz en dan een ontbijtje we binnen want het zonnetje zat nog achter de bomen. Rond 9.30 uur gingen Anneke en Marja de fietsen terug brengen en ik haalde de garage leeg zodat de fiets van Elly er weer in kon Elly lag lekker in het zonnetje te slapen.

Na ruim een uurtje kwamen de dames weer terug en hadden lekker een stroopwafel vlaai meegenomen, ik had ondertussen koffie gezet en Tonia enPiet geroepen voor de koffie. Na de koffie en gebak namen we afscheid van de Kazen en van Roelie en Wim van de Nuuverstee en na het legen van de tanks reden we naar Schoonloo waar een braderie was het was even zoeken naar een parkeerplaats maar met wat geluk stonden we toch dichtbij onze bestemming.

De aankopen waren weer spectaculair zo als gewoonlijk en nadat we nog wat hadden gedronken reden we richting Hoorn, we hadden besloten om op de afsluitdijk een stop te maken om wat te eten en te genieten van het heerlijke weer.

Rond 16.30 uur waren we weer in Hoorn en we konden de camper voor de deur kwijt snel haalde met ons 3en de camper leeg en Elly deed de eerste was in de machine en al gauw was de camper leeg, Marja maakte gelijk ons bed op dat scheelt ook weer voor de volgende keer.

De was werd nog opgehangen en ik had de plantenbakken water gegeven en toen konden we genieten van de spaghetti die Elly had gemaakt daarna nog een bakkie koffie en toen namen we afscheid we hadden een super leuk weekend gehad bedankt Anneke en Marja het was toppie.

1. Marja:
    21 mei 2018
    Wat gaat het toch snel als je het zo fijn hebt met elkaar. 🤗🤗 super bedankt en dikke kus 💋❤️
  2. Tania Mereboer:
    21 mei 2018
    Wat een feest het pinksterweekend zo door te komen met allen .
    Gr.
  3. Alie:
    23 mei 2018
    Leuk zo ,maar het is altijd weer veel te snel voorbij.Gelukkig haden jullie mooi weer ,dat zit toch weer wat prettiger.Al met al een geslaagd weekend met fam lees is .Dus voor herhaling vatbaar.Nu weer lekker thuis en dat heeft ook we lweer wat.Bedankt voor de leuke verhalen en zo mee kunnen reizen .Gr Alie,xxx