Het pinksterweekend is begonnen

2 juni 2017 - Zeewolde, Nederland

Was om 4 uur al op vanmorgen dus maar wat tv gekeken en om 6.30 uur met koffie naar boven  Eenmaal beneden eerst nog even een was gedaan de kamer gezogen en de afwasmachine gedaan een broodje en Dean afgezet bij het station en toen naar de Huesmolen waar Gerrit en Nora al staan te wachten.

Om 11 uur rijden we weg we rijden via de lelydijk na ruim een uur zijn we in Zeewolde en checken we in en rijden we naar de Camperplaats snel alles neergezet en toen was er koffie.

Later nog geluncht en heerlijk zitten en dom kijken , ik heb gelijk de plaats bijgeboekt tot volgende week zondag want dinsdag komt Daan Job brengen die blijft dan met Elly daar en vrijdag kom ik weer terug en komt Daan Job weer halen en Liam brengen en gaan we zondag terug.

De portemonnee moest gevuld worden dus ik besloot naar Nijkerk te fietsen maar onderweg besloot ik naar de Eemhof te fietsen om daar te pinnen maar dit was toch nog even verder maar het was heerlijk om te fietsen terug ben ik langs het Veluwemeer gefietst was iets korter.

S'avonds nog heerlijk gegeten en Nora ging ijs halen bij de cafetaria maar o jee wat een pech die was dicht dus werd het toetje aardbeien en perziken daarna nog heerlijk even buiten gezeten en toen oogjes dicht en lekker slapen

1. Jansens:
    2 juni 2017
    Hoi Toppers!!!!!

Ik wil jullie allereerst bedanken voor de kaart super lief!!!
    Dan wens ik jullie weer een top weekend/week met mooi weer!!!

Groetjes en een dikke kus Rita
  2. Alie:
    2 juni 2017
    Hoi ,ik ga weer lekker mee .Maar van al dat lekkere eten zou uk kunnen gaan groeien oeps ben nu al 95 kilo.Maar wat ik zeggen wil ik sla af en toe maar een hapje over.Fietsen is geen probleem meer ,mijn conditie is nu aardig goed ,zeg maar redelijk dus dan fiets ik wel mee ,met jullie .Zo veel plezier ,en vergeet me niet weer mee terug te nemen .XXX