vandaag alweer de laatste volle dag

5 april 2018 - Appelscha, Nederland

Donderdag 5 april vandaag is het onze laatste hele dag en het weer ziet er niet echt veelbelovend uit de hele nacht veel wind en regen en ook nu regent het nog dus word het een schoonmaak ochtend, rond 12 uur stappen we toch op de fiets het waait nog wel flink maar het is droog we fietsen naar HogeSmilde maar daar begint het te regenen en harder te waaien dus de jassen goed dicht capuchons op en verder voorbij Hoge Smilde gaan we rechtsaf het bos in zo zijn we een beetje beschermt tegen de wind de regen was inmiddels al gestopt.

Na 8 km waren we weer in Appelscha en Elly fietste door naar de camper en ik ging een fricandel en een kroket halen voor ons om daarna ook snel naar de camper te gaan ,we hebben 20 km gefietst, waar we lekker van onze late lunch zaten te genieten en verder wat TV kijken.

Elly ging nog even plat ze had wat last van haar rug later maakte macaroni wat weer lekker smaakte daarna lekker een douche genomen en de kachel aan zodat het lekker warm werd en Elly ging dokter Deen kijken in bed en ik volgde om half tien voor bed & breakfast en later om 23.30 toch nog maar even naar darten kijken en toen lekker slapen