op naar Appelscha

3 april 2018 - Appelscha, Nederland

Vanmorgen nog samen ontbijten met Tonia, Piet, Erna & Andre en dan de laatste spullen opruimen daarna nemen we afscheid van elkaar, Erna & Andre gaan naar huis en Tonia & Piet gaan naar Borger waar ze dit weekend de opening van camperplaats de Nuuverstee gaan meemaken wij waren ook uitgenodigd maar helaas de plicht roept ik moet het weekend werken en onze kleine meid Marije is jarig.

We moeten ongeveer 130 km rijden maar voor we naar de camperplaats gaan moeten we eerst naar albert heijn in oosterwolde waar ik een pakje van bol.com heb laten heen sturen die halen we eerst op om daarna naar de camperplaats te gaan we hadden alle keus om een plekje uit te zoeken en namen degene die het dichts bij het toiletgebouw ligt.

Eerst maar het stroom aangesloten en de schotel buiten gezet en Elly deed een choco brood in de oven die we even later lekker hebben genuttigd, het was de hoogste tijd om de fietsen er af te halen zodat we lekker een stukje konden fietsen we hebben wat rond gereden door Appelscha en een klein stukje door het drents-friese woud en ongeveer 15 km gefietst daarna lekker wat TV gekeken en voor de rest lekker NIETS !!

1. Bert papo:
    4 april 2018
    goed bezig Jan.je hebt toch nog een paar dagen geniet er van
  2. Elly:
    4 april 2018
    Nou reuze gezellig heb vandaag gefietst en al twee spellerjes gewonnen nu even iets bedenken om te doen maar wat 😜😜😜😜
  3. Tania Mereboer:
    4 april 2018
    Kun je wel naar buiten kijken als je binnen zit .
    Ziet er netjes uit Elly en Jan .fijne dagen nog.