2e paasdag

2 april 2018 - Wilp, Nederland

Vanmorgen samen van het ontbijt genoten en daarna afscheid genomen van Ge die ging weer naar Hoorn en wij stapten op de fiets om naar Zutphen te gaan, onderweg nog gestopt bij een boerderij/antiekwinkel maar daar lag nog meer schroot als bij Blokdijk metaalhandel op HN 80.

Daarna weer op de fiets naar Zutphen naar de Berkelruïne waar we een kaartje kochten voor een boottocht over de Berkel we troffen het erg met het weer want het bleef droog, de hele vaartocht duurde ongeveer 1 1/2 uur daarna zijn we naar het ijsselpavlijoen wat vlakbij de brug ligt waar we weer overheen moeten daar hebben we genoten van een heerlijk gratis koffie en een hapje om daarna weer uitgerust aan de terugreis te beginnen.

Het was een mooie terugrit en na ongeveer 45 minuten waren we weer bij de camper,

Saskia ,John en Cheyenne gaan de camper inpakken en na een bakje koffie vertrekken ook zij weer naar Hoorn daarna nog lekker even bij elkaar gezeten en nu weer in eigen camper om mijn reisblog bij te werken.