1e paasdag

16 april 2017 - Borger, Nederland

Vanochtend heerlijk uitgebreid paasontbijt gehad bij Toon en Piet en in de middag besloten we om naar Orvelte te gaan daar was een markje, Orvelte is een soort openluchtmuseum dorp.

We waren nog geen 10 minuten onderweg toen het begon te hozen gelukkig reden we net Langs een kippenbedrijf waar een overdekte eieren automaat stond dus stonden we droog toen het droog werd reden we verder en kwamen we gelukkig droog over zoals het hoort begonnen we met koffie en gebak en daarna de markt op, Elly en ik zijn nog een rondje gelopen door het dorp waar we nog een woonwagen zagen rijden en nog een mini woonwagen bij iemand op het pad.

Op de terug weg kwamen we ook droog over en hebben we nog lekker bij Roeli en Wim in de deel gezeten tot ongeveer 17.00 uur zo hebben we toch een leuke middag gehad.

Om 17.00 uur samen met Piet naar formule 1 gekeken jammer genoeg ging Max Verstappen er al snel uit vanwege materiaal pech daarna eten en de meiden gingen een spelletje doen en Piet en ik studio voetbal kijken en daarna naar miljoenenjacht maar jammer genoeg stond Winston weer niet op het Gerritsland voor de deur maar ja we waren er toch niet .

De groetjes van Ge, Tonia, Piet , Anneke , Elly en mijzelf