Maastricht we komen er aan

24 augustus 2017 - Maastricht, Nederland

vandaag gaan we weer naar ons eigen landje en onze eerste stop is Maastricht we blijven hier tot en met zondag en vrijdag komen Joke en Frans voor een paar dagen bij ons.

Na het ontbijt de tanken geleegd en eerst opweg naar Echternach om boodschappen te doen en dan vis Duitsland via een mooie route richting Luik en Maastricht om 13.00 uur komen we bij de Camperplaats Marina Maastricht aan en vandaag word een werkdagen de alkoof moet leeg de was moet gedaan worden de fietsen eraf maar eerst een broodje met koffie.

Het is heerlijk weer en het zonnetje schijnt uitbundig en eerst maar eens de stofzuiger gepakt en dan op weg naar de wasmachine voor de eerste was, het was nog een hele klus maar om 16.30 uur waren we klaar na natuurlijk ook nog een koffie pauze te hebben gehad.

Na het avondeten gaan we nog even op de fiets naar het Centrum van Maastricht het is zi'n 2.5 km fietsen dus goed te doen overal waren er studenten om het nieuwe universiteits jaar te vieren en op het Vrijthof was het preuvenemint een eet en drink festijn bezig en toen we nog wat hadden rondgereden gingen we weer naar de camping voor een koppie want dat was in de stad niet te doen en daarna lekker op de I-pad tv gelen want we hadden nu een goede internet verbinding.

En zo is er weer een dag om nog ruim een week te gaan nu en het bevalt nog steeds prima

1. Tania Mereboer:
    25 augustus 2017
    Hele fijne dagen .
    Gezellig en vooral genieten met z'n allen .xxxx