zaterdag 30 december

30 december 2017 - Overdinkel, Nederland

Nog 2 dagen te gaan dan is 2018 alweer aangebroken wat gaat een jaar toch snel vorig jaar zaten we in Benidorm en nu in Overdinkel ook lekker maar minder warm.

Straks komen Rik en Winifred die zitten in de Lutte in een hotel en na de koffie gaan we naar Gronau hier vlakbij in eerste instantie leek het wel of alles al dicht was maar toch nog de winkelstraatjes gevonden dus lekker even slenteren en ik kocht zowaar nog 2 overhemden en Elly een truitje het was al 16.30 toen we besloten om maar een restaurant op te zoeken en wat te gaan eten en we vonden een goed restaurant met heerlijkeschnitzels die we ons goed lieten smaken.

Weer terug bj de camper hebben we nog een paar spelletjes mens erger je niet pesten gedaan en ondertussen naar de eerste partij van het  darten gekeken en toen ginge  Win en Rik naa r hun hotel en Elly naar bed en ik ging naar de dart parij van van Gerwen Cross kijken met het idee 4-0 voor van Gerwen maar dat liep even anders het was bloedstollen en uiteindelijk won Cross die nu in de finale tegen Taylor staat. Het werd dus een latertje.