woensdag 3, donderdag 4 en vrijdag 5 januari 2018

5 januari 2018 - Hoorn, Nederland

Vanochtend lekker lui want het is hondenweer storm en regen net zoals in de rest van Nederland dus wat tv kijken en lezen en voor de rest niets.

S'avonds eten bij Toon en Piet en weer een spelletje Keezen dat was de woensdag en nog steeds waaide het hard zo hard dat Takkie zowat in een greppel waaide toen ik met haar ging lopen.

Donderdag 4 januari.

Vanmorgen was het droog en na het ontbijt lekker even douchn en daarna Elly haar fiets uit de camper gehaald want die ging met Toon naar Borger wat winkelen en ik ging verder met het mnteren van onze vakantiefilm van Nieuw zeeland wat nu ook wel eens mocht want dat is bijna alweer 3 jaar geleden.

De dames hielden het uit tot 14.30 uur, ik had de film bijna klaar gelukkig de rest van de middag niet veel gedaan en na het avondeten ging ik nog even koffie drinken bij Toon en Piet en om 20.30 ging ik terug om naar de film van Jandino te kijken daarna Takkie nog even eruit en dan weer ons laatste nachtje in Borger.

Vrijdag 5 januari.

Vanmorgen om 8.00 uur eruit en na de ochtend rituelen alles weer in gepakt ,geleegd en betaald en opweg naar Hoorn waar we rond 12.00 uur bij Marije aankwamen en daarna bij Michelle langs gingen en rond 14.30 uur weer thuis en zoveel als mogelijk uit de camper gehaald en straks eten bij Jan en Cobie dat was het dan weer voorlopig.