Vrijdag 29 december

29 december 2017 - Overdinkel, Nederland

Vanmorgen goed koud dus hup de kachel aan maar Ojee wat een pech we hadden geen stroom dus op zoek en Hazenberg maar gebeld maar die wisten het ook niet het rare was dat de koelkast hetvwel deed alleen de accu laade niet op en op de stopcontacten zat geen stroom dus toen de camper maar even gestart om de kachel te laten draaien en hoezee ineens deed alles het weer en kon de motor uit gelukkig maar want het was erg koud.

Het was mooi weer blauwe hemel maar wel koud dus goed aangekleed en op de fiets naar Overdinkel en aan het eind van het dorp reden we zo Duitsland binnen in het stadje Gronau we moesten wel snel terug want Elly haar accu ging erg snel leeg onderweg nog gestopt bijbrengen plus voor boodschappen en weer naar de camper waar we van een late lunch genoten en ik weer naar darten ging kijken.

Die middag nog een keer het stroom probleem gehad en weer hetzelfde gedaan en toen draaide alles weer als het nog een keer gebeurd dan maar bij terugkomst Nasr Schreur in Winkel om het na te laten kijken.