Naam:
Foto’s:
1041
Video’s:

Over mij

Sinds 14 november 1975 ben ik getrouwd met Elly samen hebben wij 3 dochters , 3 schoonzoons , 3 kleinzoons en 3 kleindochters waaronder 1 tweeling. Ik werk bij stichting netwerk in Hoorn als beheerder in wijkcentrum de Huesmolen.

In 2004 kochten wij onze eerste camper een mobilvetta skipper 54 en in 2008 een gloednieuwe chausson flash 01 gekocht waar we al veel mooie reizen mee hebben gemaakt, in maart 2019 hebben we de Chausson ingeruild en een Laika Kreos 3009 gekocht ,ook gaan we om de paar jaar met onze vrienden Joke en Frans een verre reis maken we zijn al een antal keren in de USA geweest op Curacao Thailand Vietnam Indonesie  en onze laatse verre reis kon niet verder Nieuw Zeeland onze volgende verre reis word Canada deze reis is al gemaakt en op 23 maart 2019 hebben we ook onze Chausson camper ingeruild en een Laika kreos 3009 gekocht.

Bezochte landen

Ik heb 26 landen (11%) bezocht:

België, Canada, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Hongkong, Indonesië, Italië, Jamaica, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Singapore, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam.