de laatste dag van 2017 zondag 31 december

31 december 2017 - Overdinkel, Nederland

Vandaag alweer de laatste dag van 2017  en na het ontbijt komen de buurtjes en gaan we naar Enschede daar staat ook het winderwonderland dus maar even kijken, we konden de auto kwijt aan de rand van het stadscentrum en dus op naar de oude markt de winkels waren jammer genoeg gesloten want het is een mooi centrum om te winkelen bij het weinterwonderland aangekomen viel het wel een beetje tegen we dachten dat het net zoiets was als we toen bij Tim Kluft hadden gezien met allerlei kraampjes maar nee hoor alleen een ijsbaan net als in Hoorn alleen met een overkapping er boven dus maar weer rustig teruggelopen naar de auto en weer naar de camperplaats waar om 14.30 uur het oliebollen bakken begon dus sloten we ons daar bij aan er waren al heel wat dames bezig met kiepertjes bakken en het maken van het deeg voor de oliebollen het schillen van de appels en wij besloten om maar weer een spelletje mens erger je niet/pesten te doen en al gauw haalde nog meer mensen een keezen spel en skip-bo en dat alles onder het genot van Gluwijn en oliebollen, om 17.30 was het afgelopen dus op naar de camper om wat te eten en om 20.45 weer op naar de recreatieruimte om te beginnen met de rest van de camperaars aan het eindejaars bijeenkomst het was een gezellige boel Sandra & Jan hadden het goed georganiseerd.

Tegen 24.00 uur had iedereen een glas champagne gehad en konden we proosten op 2018 en even later werden er 2 wensballonen opgelaten waar iedereen een wens voor 2018 op had gezet 1 deed het erg goed ( gelukkig de gene waar wij op stonden) de andere wilde niet maar dat komn de pret niet drukken.

Rik en Win gingen weer naar hun hotel en Elly wilde ook graag naar bed dus trokken wij ons terug om de eerste nacht van 2018 in de camper door te brengen.

1. Jansens:
    2 januari 2018
    Hoi toppers

Van uit hier nog de aller beste wensen

Xxxxxxxxxxx