Kerst alweer voorbij

27 december 2017 - Dalfsen, Nederland

Vanmorgen lekker lui het weer werkt niet echt mee af en toe regent het een beetje maar op een gegeven moment was het droog snel de fietsen gepakt en op naar Dalfsen want we moesten wat boodschappen hebben onderweg begon het weer wat te regenen maar al snel waren we in Dalfsen waar we snrlbwat boodschappen deden en op weer naar de camper want het was niet echt fiets weer.                                              Op de Camperplaats aangekomen eerst maar even lunchen en daarna de fietsen weer  in de camper en lekker voor de TV om darten te kijken en Elly ging maar tekenen.                 Om 18.00 uur lekker een gekookt aardappeltje met bieten en varkenshaas een spelletje triktrak en toen was het weer dart tijd en Elly ging op bed lezen na het darten gelukkig toch met een goed gevoel dat 2 Nederlanders doorgingen ( jammer dat van Barneveld en v d  voort tegen elkaar moesten) en van Gerwen er toch moeite mee had om het af te maken ging ik lekker slapen Elly sliep al als een roosje.