1 januari 2018

1 januari 2018 - Overdinkel, Nederland

Vannacht door alles heen geslapen en rond 9.30 uur werden we wakker snel eruit en douchen want straks komen Win en Rik ontbijten wij eten zelf niet mee want wat ik vergeten was dat we mee zouden doen met de nieuwjaars brunch.

Nadat de buurtjes weg waren voegden wij ons bijneemt rest van de campergasten en hebben we genoten van de brunch die Sandra en Jan hadden geörganiseerd en we hebben heerlijk ervan genoten na afloop stroomde de Camperplaats bijna leeg allen wij en nog 1 andere camper bleven staan en even later kwam er nog 1 bij dat was heel wat anders al de afgelopen dagen toen stonden er wel ruim 20.

De rest van de dag wat gerommeld de fietsen erop en alles zover als mogelijk opgeruimd, we hadden besloten om morgen via Dalfsen waar ik de sleutel en douche kaartjes nog terug moest brengen door te rijden naar De Nuuverstee in Borger daar staan Toon en Piet ook en kunnen we de was doen en de camper weer schoonmaken.      S’ avonds nog darten gekeken op de tablet want door de regen en harde wind had ik geen ontvangst op de schotel gelukkig hebben we een app van zowel KPN al Canaaldigitaal waar je ook op kijken kunt en zo was de eerste dag van 2018 ook weer voorbij.

1. Tania Mereboer:
    3 januari 2018
    Gaat snel he. Wij waren een beetje brak van het late naar bed gaan oftewel vroeg naar bed gaan 🤣🤣🤣