dag 3 zaterdag 3 juni

3 juni 2017 - Zeewolde, Nederland

Vanmorgen heerlijk uitgerust wakker eerst even gedoucht en toen met Takkie gelopen ontbijt met de Stroosnijders gehad en later met Elly en Nora op de fiets naar Zeewolde, het weer betrok wat maar de temperatuur was nog heerlijk nadat we in het centrum wat hadden rondgelopen en brood bij de bakker en groente en fruit bij de groenteboer gingen we maar even een koppie doen omdat het begon te regen later heb ik bij zeeman nog 2 ponchos gekocht en deden we onze laatste boodschappen bij natuurlijk DEEN want ja zeg zelf Hoorn blijft toch trekken daarna weer terug naar de campers waar we een wat late lunch namen.

Ik besloot na de lunch nog een stuk te gaan fietsen en heb een rondje gemaakt van zo'n 30 km heerlijk in het toch weer teruggekeerde zonnetje zo rond 16.30 uur was ik weer terug op tijd voor radio Bontekoe want ja DJ Alibi mogen we niet missen, daarna nog wat gegeten ook kwam ik nog een bekende tegen op de camping namelijk Jollanda Allart die geeft af en toe workshops in de Huesmolen en staat daar op de camping nu in de camper en even tijd voor mijn reisboek ook vandaag weer geen foto's morgen zal ik er wat maken.

1. Riet Swinkels:
    4 juni 2017
    Het is genieten geblazen voor jullie veel plezier gr van ons