Dag 2 met Frans en Joke

26 augustus 2017 - Maastricht, Nederland

Vandaag gaan we om 10.30 uur met de taxiboot naar Maastricht waar we bij de binnenstad worden afgezet het was een mooie vaartocht over de Maas van ongeveer 20 minuten, we liepen naar de Servaesbrug omdat aan de overkant vlakbij het station een antiekmarkt zou zijn  nou mooi niet dus maar rustig aan weer terug Frans kwam nog een oud collega van de horecabond tegen en later zagen we hem en zijn vrouw weer aan de andere kant van de brug toen we een koppie zaten te drinken.

Na nog wat te hebben rondgelopen gingen we tegen 13.30 uur weer naar de plek waar de taxiboot ons zou oppikken en ja hoor tegelijk kwamen we aan weer terug op de Camperplaats eerst eens lekker een broodje en lekker even relaxen we hoeven geen eten voor te bereiden want we zijn uitgenodigd door Joke en Frans.

Rond 18.00 uur reden we naar Eijsden om daar bij restaurant La Meuse te gaan eten het was erg druk maar binnen was er plaats zat dus de keus was snel gemaakt en we kregen een plek toegewezen, het eten smaakte weer heerlijk en na afloop reden we weer rustig binnendoor terug naar de Camperplaats waar we nog heerlijk tot een uur oh 21.30 buiten hebben gezeten toen gingen de meiden naar bed en ik volgde om 23.00 uur nadat ik Takkie nog had uitgelaten want ik wilde darten kijken op de i-pad heb niet alles gezien want was toch wel moe.

Groetjes van ons

1. Tania Mereboer:
    27 augustus 2017
    Dat was weer een mooi daggie gezelligheid .
    Groetjes van een bezige bij en een bezig mannetje