Weer Thuis

19 augustus 2018 - Hoorn, Nederland

Zaterdag om 17.35 eerder dan gepland taxiën we naar de startbaan  en stijgen we op de vlucht gaat veel sneller als   verwacht we hebben ons geen minuut verveeld filmpje gekeken muziek geluisterd spelletjes gedaan en natuurlijk 2 x eten gehad de service van de KLM was prima ook op Schiphol bij de douane waar een wachtrij was van 25 minuten mochten we voor en zo waren we met ons vieren in 5 minuten door de douane en binnen 15 minuten hadden  we de koffers en de taxi stond ook al klaar en om 13.00 uur waren we al thuis waar we werden opgewacht door Marije, Ivo & Silvie. Toen de koffers binnen waren gingen Ivo Silvie en ik naar Ger & Tanja om Takkie op te halen en toen we weer op het Gerritsland waren wasren Mies & Dave en de meiden en Jan en Cobie er ook en nu is het 18.55  en zitten we uitgeblust en gedoucht op de bank en proberen het nog even vol te houden maar dat valt niet mee want de ogen zijn zwaar maar we hebben een grandioze vakantie gehad.

Iedereen die ons hebben gevolgd nog   bedankt voor alle leuke reacties die we hebben gehad en we laten er een mooi boek van maken.

Groeten Elly, Joke, Frans & Jan

1. Bert papo:
    welkom thuis.
  2. Elly:
    19 augustus 2018
    Zeker moe maar wat een leuke mooie en gezellige reis 👍👍👍😘😘
  3. Tania Mereboer:
    19 augustus 2018
    Het laatste verhaal, eind goed al goed.
    Nu slapen en morgen weer fris op pad met Takkie en Elly.
    Het is hier stil op de bank met bankhangers. Het was heel gezellig om Takkie als gast erbij te hebben gehad knuffels van je vriend en vriendinnetje en van ons en vooral van Shaffay dat was je grootste vriend.
  4. Elly wilmans:
    19 augustus 2018
    Zo lekker thuis en daarna een week uit rusten welterusten en slaap zacht morgen weer gezond groetjes 🛏🤗😶
  5. C foks:
    19 augustus 2018
    Mooi dat jullie dit gedaan hebben dit vergeet je nooit meer en bedankt voor jullie verhalen
  6. A3:
    20 augustus 2018
    Super,heerlijk zo te genieten met elkaar.ach thuis is ook weer goed.xx